thumbnail
Skoro měsíc nebyl nový článek, ozývám se trochu s prodlevou, ale zase přináším novinky. První kapitola je dokončena, ještě tam je potřeba upravit pár drobností, ale považuji jí za hotovou! 
Pojďme si shrnout nějaký statistiky. Kapitola má 23 stránek, zatímco první kapitola v původní hře měla 31 stránek. Takže tohle beru jako úspěch, snažil jsem se totiž hru zkrátit, nechat tam jenom to nejdůležitější. Trvala mi napsat něco málo přes 5 týdnů. Teď je čas přejít na druhou kapitolu a postupně tak napsat všechny čtyři.

Původní hra

Docela mě překvapilo, kolik lidí nám ještě píše jak jsme na tom s naší hrou - kdy vyjde Jakže se jmenuješ? Už teď mám pocit, že se tady trochu opakuji, ale ještě jednou to tady zmíním a pak se tomu tady už dál nebudu věnovat. Původní hru Jakže se jmenuješ? jsme ukončili, přestali jsme na ní pracovat. Po několika letech vývoje jsme zjistili, že ta ha není funkční, protože jsme udělaly nějaké zásadní chyby hned ze začátku. Do toho se nám pomalu začaly rozcházet naše vize a každý od hry očekával něco jiného. Odpojili jsme se a každý začal pracovat na vlastní hře. Patrik na kompletně nové hře a já jsem vzal tu původní a celou jsem jí přepsal a začal dělat od znovu, tedy ta moje hra vychází z té původní.

Datum vydání

Začali jsme na tom oba pracovat teprve na začátku tohohle roku, blížíme se někam k půl roku vývoje. Vždycky bylo těžký odhadnout, jak dlouho nám konkrétní část zabere. Teď už sice máme nějaké zkušenosti, ale zase pracujeme sami, což znovu věci trochu mění. Sledujte náš příběh tady v našich vývojářských deníčcích a pak si z toho snad dokážete udělat nějaký obrázek.

Když jsem teď psal scénář pro první kapitolu občas jsem se dostal do bodu, kdy jsem něco vymyslel a nedokázal úplně poznat zda to je vtipný a nebo trapný. Někdy je to zvláštní nemít úplně zpětnou vazbu. Nicméně ať uděláte cokoliv, nikdy se to nebude líbit všem a s tím je třeba počítat. Především pokud se snažíte tvořit něco trochu víc experimentálního. Bude to něco trochu jiného, než můžete vidět třeba v našich videích. Některé scény budou víc na vážno, naopak v kontrastu s částmi, který budou odvážnější, než věci, co máme na Youtube.

Zajímalo by mě, zda si dokážete nějak to o čem mluvím představit, nebo je to pro vás pořád příliš abstraktní. Jestli se vám libí, jak to zní, nebo byste uvítali spíš příběh v klasickým stylu našich videí. Důležitý ovšem je, že naše videa jsou většinou jen krátké pár minutové skeče, které mají jen pobavit. Žádný hlubší příběh v nich nenajdete. Pokud ale chcete skutečně vyprávět příběh, je potřeba to zpracovat trochu jinak.

A tak mě teď čeká pravděpodobně ještě další pár měsíců psaní. Druhá i třetí kapitola jsou kratší než úvodní první, tak jsem zvědavý jak to půjde. Znovu se chci občas začít věnovat i Unity a trochu si tu tvorbu zpestřit, takže na to se teď chci zaměřit v následujících týdnech.
Díky za podporu a zase příště.