thumbnail
Píšu poslední kapitolu, čtvrtou. Nebudu lhát, už jsem unavenej. Mám napsáno zhruba 16 stránek, blížím se do poloviny. Pointou těchto deníků je přinést nové informace, ukazovat, že vývoj se pořád posouvá dál, ale nemůžu vám zaručit, že vždy budou napěchovaný optimismem. První fáze předprodukce ( koncept, scénář, puzzle design ) už trvá 10 měsíců. Práce na hře začala už v dubnu 2018. Už se chci posunout dál, už jsem připraven na fázi 2.

Poslední roky prožívám hromadu různých úzkostí a krizí. Vždy si říkám, že za to nemůže tvorba, že za to nemůže umění. Ale ta přílišná náročnost na sebe, nedostatek sebeúcty a sebelásky. Osamělost a nátlak. Není to tvorba, jsou ty věci okolo, ale tehdy v roce 2014 bych nečekal, že v roce 2019 budu dělat předprodukci.

Dřív byl ultimátní cíl udělat dobrou hru, teď je cílem hru dokončit. Z druhé strany to tak možná nepůsobí, ale na téhle straně je to už skoro 5 let dlouhý příběh, během kterého jsme si toho s Patrikem zažili už spousty. Víc jak jednou jsem přemýšlel, zda toho celého nenechat, jestli není čas s tvorbou hry skončit. Pokaždé, ale dávalo smysl jen pokračovat dál, je ale potřeba posunout se zase trochu dál a nestagnovat pořád na jednom místě. Proto fáze 2, jsi vítána.

Jaký ale bude příběh, kam celá hra vlastně směřuje? Jak bude poslední kapitola vypadat? Ke konci všechno začíná být víc na vážno, vše se blíží do svého rozuzlení a vtipy jdou stranou. To ovšem neznamená, že vás už poslední kapitola nedokáže překvapit, věřím, že dokáže. Možná se dostane do vtipné situace i v momentě, kdy to budete nejméně čekat. Příběh o pomstě a spravedlnosti. Příběh o tom zda jsou skutečný, nebo jsou jen pouhým přeludem. Příběh o minulosti a snaze dostat se z jejích spárů ven. Krimi thriller komedie, bude asi nejlepší popis mixu žánrů, který můžete očekávat.