thumbnail
Před 1 měsícem - Keks - Developer blogcomment
Stále píšu druhou kapitolu, ale pomalu se blížím k jejímu dopsání. Ke konci kapitoly jsem měl vymyšlený jeden puzzle, ale pořád jsem si jím nebyl tak úplně jistý. Nechci mít totiž ve hře miliardu itemů a mít všechny puzzly založené právě na kombinaci různých itemů. V téhle části se ale pořádně nic nehodilo a tak vznikla právě část, která obsahovala velký množství itemů. Nakonec jsem se rozhodl tento puzzle kompletně odstranit. Sám o sobě pro hru není moc důležitý, ale svůj důvod proč tam byl měl. Když se po delší době postava dostane do určité lokace, chtěl jsem aby hráč dostatečně nasál její atmosféru, v tuhle chvíli možná půjde opustit lokaci až příliš rychle, na to, že bude hráč lokaci prozkoumávat spoléhat nejde. Myslím, že je ale dobře, že jsem ten puzzle dal pryč a výhodou je, že hra bude opět o něco kratší na vývoj.

Akorát jsem přemýšlel nad tím, jak snadně to zní. Dopsat scénář, pak v Unity naprogramovat čistý průběh hry bez finální grafiky, dosazování hudby a zvuků jen pomocí rychlých skic a potom to už jenom nakreslit a naanimovat, ale přitom tady mluvíme pravděpodobně o 2+ dalších letech vývoje.

Je to už 6 měsíc od začátku vývoje a už brzy se dostanu, kam jsme se před tím s hrou Jakže se jmenuješ nedostali za 3.5 roku. Takže to je celkem inspirující... lul. Mám tím na mysli příběh, který si myslím, že je základ. A tak vývoj pokračuje dál, čeká mě ještě dokončit druhá kapitola a pak napsat zbylé dvě. Na závěr bych chtěl zmínit, že Patrik se rozhodl tvořit video deníčky k nám na Youtube kanál. První deníček je venku. Já jsem zvažoval něco podobného, ale pravděpodobně zůstanu jen u blogů, chci totiž o vývoji mojí hry zkusit točit dokument, který bych mohl třeba dát do sběratelské edice i když je taky možný, že ho nikdy nezveřejním, to už je jen otázka, co z toho nakonec vyjde. Nicméně video deníčky by tak měly podobný obsah a neměl bych pak už do dokumentu toho tolik, co ukázat.

Díky všem za podporu, za reakce a komentáře. Pokračuji dál.