thumbnail
Třetí kapitola je téměř dopsána. Chybí mi ještě pár dialogů mezi hlavními postavami a kapitolu můžu považovat za dokončenou. Nicméně tyhle dialogy mi asi chvíli zaberou, protože jsou zásadní pro příběh a nechci je odfláknout. A tak jsem se rozhodl napsat nový článek sem na blog již teď. Znova bych se pustit to takového shrnutí a porovnání s původní hrou Jakže se jmenuješ? Jako jsem to dělal i u předchozích dvou kapitol. V současné chvíli má tedy scénář pro třetí kapitolu 24 stránek. Dialogy, které chci napsat zaberou tak jednu až dvě stránky. Budu tedy počítat s tím, že kapitola bude ve výsledku mít 26 stránek. (Nakonec má jen 25 stránek) Původní hra Jakže se jmenuješ měla ve třetí kapitole 29 stránek a tak i do třetice se úspěšně podařilo scénář zkrátit. Sice ze všech tří kapitol je zde nejmenší rozdíl i tak to beru jako úspěch. To proč je zde, ale nejmenší rozdíl má svůj důvod. Tato nová hra z hry Jakže se jmenuješ? jenom vychází a jak první tak i druhá kapitola se docela lišily, tato třetí je ale ze všech nejpodobnější své původní verzi. Je to totiž ze všech kapitol z celé hry a nejméně příběhová, má to být takový komediální peak celé hry a tak se tady vyskytují hlavně vtipné scénky a většina z nich se mi pořád líbila a tak jsem je v nějaké formě zachoval.

Třetí kapitola
Takže třetí kapitola, jedná šílená jízda před finále celé hry, které jde postupně víc na vážno. Opět jsem se nevyhnul ani experimentům :D No těším se a jsem zvědavej, jak to pak hráči přijmou. Cítím vlnu energie, po dokončení třetí kapitoly už mě čeká jen jedna finální. Už se blížím a za chvíli začnu dělat prototyp. Za chvíli skutečně začnu dělat prototyp, zdá se to až snový, ale fáze 2 se blíží.

Vývoj
Mám za sebou skoro 9 měsíců vývoje a celkem už přes 4,5 roku vývoje her obecně. No doprdele, jak je možný, že ten čas letí tak rychle? Nechce se mi tomu věřit. že už je to tak dlouho, co jsme začali tvořit hru Jakže se jmenuješ? Když jsme si v létě 2014 spoutaně řekli, že si vytvoříme hru a že už nebudeme na nic čekat. Ale akorát jsem nedávno přemýšlel, že to vlastně není první pokus o tvorbu nějaké adventury. Poprvé jsem měl nějakou iniciativu tvořit hru už v roce 2010, tenkrát ještě s člověkem, který uměl programovat ve Flashi a tak hra byla zamýšlená udělat přímo tam. Nicméně jsem se nedostal ani k psaní scénáře, skončil jsem někde u vymýšlení nápadů a psaní nějaké kostry příběhu. vlastně ani nevím, proč jsme dál nepokračovali, ale je pravda, že v té době jsme pořádně neměli zkušenosti ani se samotným animováním nebo kreslením. Následující roky jsme tak snili, že si někdy uděláme vlastní hru, ale měli jsme pocit, že je na to potřeba velký tým, nebo spousta znalostí, které jsme neměli a tak to pořád asi byla jen taková vize do budoucna až v roce 2014 jsme si řekli, na co vlastně čekáme? A prostě jsme začali a učili se za chodu.

A tak příběh pokračuje dál a já se zase časem ozvu. Díky za vaší podporu a zase příště!